Thursday, December 12, 2013

ENTRY PALING MELETOP SETAKAT NI



Ni nak sharekan antara entry-entry yang meletops dalam blog saya ni.. hihi.. Melatops ke babe?...  Entry-entry ni antara penyumbang traffic dalam blog saya setiap hari.. 


Betullah kan, tajuk entry kita tu memainkan peranan yang penting. Bila orang cari, senang nak jumpa kan..

Setakat ni, entry KENAPA MATA ASYIK BERKEDIP-KEDIP dan PETUA RAMBUT GUGUR sentiasa di cari, dan menjadi penyumbang utama traffic di blog saya ni... Alhamdulillah.. Semoga membantu dengan apa yang anda cari :)

Entry SEMAK KEPUTUSAN BRIM 2.0 pulak meletop-letop masa musim BRIM hari tu.. Ramai yang mencari dan terjumpa blog saya.. Memang masa tu UV mencecah ribuan sehari.. Oh, sekarang ni ratus-ratus je UV saya :)

Entry DRAMA UNTUK TERAKHIR KALI DI ASTRO RIA pun meletop kebaboom.. Tapi, meletop dari hari yang ditayangkan sehingga lebih kurang sebulan gitu.. Ramai yang mencari drama lakonan Elfira Loy dan Baim wong ni masa tu.. 

Antara entry resepi yang ramai orang cari pula ialah RESEPI MUFFIN COKLAT MOIST , RESEPI IKAN BAKAR ALA PERCIK dan RESEPI AYAM MASAK KICAP SIMPLE.. 

Entry COKLAT LANGKAWI SEDAP pun menjadi tumpuan sekarang ni.. Maklumlah, musim cuti -cuti sekolah ni.. Mungkin ramai yang bercuti ke Langkawi kot?.. hihihi...

Dalam blog saya ni pun, ada saya selitkan beberapa lirik lagu yang saya suka.. Antara yang paling banyak dicari ialah LIRIK LAGU TETAP MENANTIMU- NOMAD (OST LOVE YOU MR. ARROGANT) ..
Ramai yang singgah masa drama tu ditayangkan.. hihi..



Terima kasih buat semua pengunjung blog saya :)





10 comments:

  1. wah ramai yang nak tau ek kenapa mata asyik berkedip2 ros... ^_^

    ReplyDelete
  2. wah ...huhu..rasa rasa cam rumah ros ni rumah baru la..tol x ..ehehe

    ReplyDelete
  3. Tahniah,tinggi uv utk entry tsbt.

    ReplyDelete
  4. Tahniah ros...mcmana nak cek tu...?akak tak tau nak cek di mana..?apa yg nak di 'klik'...?hehe...betapa jahilnya akak dgn dunia blog ni

    ReplyDelete
  5. Rossss.....

    Akak dh pandai cek...hehehe...tq dik tp the problem is...akak tk pandai nak print screen jd x tau nak buat entri tentangnya mcm ros buat ni....jahilnya akak sbb akak tk punya byk masa utk belajar.....

    Copy imej utk banner tu akak x cuba lagi..... :P

    ReplyDelete
  6. Tahniah...byk pageview tu..

    ReplyDelete
  7. Tahniah
    Uv ciksu jatuh merudum jugak. Dugaan lepas lappy hilang hri tu. Jn tak berupdate.dgn sibuk meniaga. Terus ke bawah ke bawah.huhu
    tapi bulan puasa naik mendadak sbb resepi kan. Lpas rya habis le. Kuikui

    teruskan menulis ye ;)

    ReplyDelete
  8. hihi.. popular sungguh entri tu yer.. byk tu org view.. tahniah rose.. =)

    ReplyDelete
  9. Bagus juga ada entry tetap yang jadi pilihan ni ye...

    ReplyDelete