Saturday, November 02, 2013

ENTRY GLAMOUR BULAN OKTOBER



Ok, kali ni nak share berkenaan entry  yang selalu diterjah /  di baca / di cari oleh pengunjung-pengunjung blog saya ni pada bulan oktober...  Entry ni bukanlah entry yang saya buat pada bulan Oktober. Tetapi entry yang pernah saya terbitkan, dan telah mendapat pembacaan yang tertinggi bagi bulan Oktober.



Terima kasih buat semua pengunjung blog saya ini. Diharapkan entry di atas membantu apa yang anda cari. Entry-entry macam kat atas ni lah yang banyak meningkatkan trafik blog saya ni. Memang betul, kalau kita pandai main dengan SEO, maka akan meningkatlah trafik blog kita kan?... Saya pun masih belajar sebenarnya....



7 comments:

  1. bab SEO ne fae masih fail hahaha

    ReplyDelete
  2. kita sama - sama masih belajar ...

    ReplyDelete
  3. akak masih tak paham pasal SEO ni...hihi

    ReplyDelete
  4. terbaiklah.. SEO memang menjadi carian gugel..

    ReplyDelete
  5. SEO memang penting. Sebab tu kena tetapkan niche blog terlebih dahulu. Macam saya, blog saya tu lebih kepada personal blog. Macam-macam cerita ada, takde niche yang khusus.

    Tapi lama kelamaan, baru saya tau yang top hits kat blog saya adalah berkaitan trying to conceive / get pregnant, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang dan penjagaan anak.

    Tapi saya still update post tentang macam-macam tajuk. :)

    ReplyDelete
  6. kenapa mata berkedip-kedip..? yg cari entri ni mesti yg selalu mengorat orang.. hehehe

    ReplyDelete
  7. pergghhh 5001 utk entri mata berkedip.. hebak la ros.. =)

    ReplyDelete