Monday, March 18, 2013

TAAL -SENSITIFNYA AKU.




Alkisahnya hari Sabtu lepas, saya tengok cerita hindustan. Kat tv3, jam 2 petang. Cerita Taal lakonan Askhay Khanna, Aisywariya Rai, Anil Khapoor dan ramai lagi. hihi.  Masa first time saya tengok dulu-dulu memang saya menangis. Pastu bila tengok lagi dah ok. Dapat mengawal perasaan. Tapi, entah kenapa saya boleh jadi sangat sensitif tau hari sabtu lepas. Memang menangis saya tengok cerita tu. Nangis yang betul -betul nangis pula tu. Bukan sekadar air mata jatuh tau. hihi. Memang menjiwai watak betul masa tu. 

Meh kita tengok sikit gambar heronya :-


Ini antara hero yang saya minta jugak lah selain Amir Khan dan Saif Ali Khan. Kalau perempuan, saya suka Manisha Koirala dan Kareena Kapoor.






5 comments:

  1. cikna tak minat hindustan. hikhik..

    ReplyDelete
  2. Taal..salah satu cerita best...kalau tayang kt tv cite ni wajib tgk..wajib tau..hehe:P

    ReplyDelete
  3. fifi tak minat hindustan.. kalau tertengok tu boleh la layan.. kalau set mase nak tengok memang tak la..

    ReplyDelete
  4. fifi tak minat hindustan.. kalau tertengok tu boleh la layan.. kalau set mase nak tengok memang tak la..

    ReplyDelete