Friday, December 16, 2011

COMELNYA AWAK....

Assalamualaikum.
Hai semua.. Bertemu lagi kita ye hari ini.. Alhamdulillah, atas kurniaan umur untuk melihat dunia lagi pada saat dan ketika ini...




Kenapa saya letak tajuk seperti di atas ye????.... 


Saya tidak mahu mengulas tentang maksud comel, atau pun menceritakan betapa comelnya saya (????? comel ke?... tolonglah sedar ) hahahhaha.....




Hari ini, setelah tiba di pejabat, saya teringatkan seorang kanak-kanak comel yang bernama  Arif . Itulah nama anak saudara saya yang kelima (actually, ke enam. seorang meninggal di dalam perut ibunya ketika usia mencecah 6 bulan).

Untuk pengetahuan, kami sekeluarga memanggilnya Baby Arif... Baru 6 bulan ni.. Geramnya tengok pipi dia.. hehhehe.. Rasa nak picit-picit je ni...


Saya nak kongsi gambar beliau dengan anda semua.. Nak tengok tak?... Sudi-sudikan lah ye.... (saya tak boleh paksa anda tengok, jika anda tidak rela )














P/S : Bersyukurlah dengan apa yang kita miliki pada hari ini dan jangan sesekali mensia- siakannya.

           : Di saat ini, sungguh saya terkenangkan emak dan ayah yang bersusah - payah membesarkan saya.





No comments:

Post a Comment